Taggdag

Åh jag fick vara ledig idag, fy tusan vad lyxigt! Har spenderat dagen med att käka gotårta till frukost, fira mitt kusinbarns ettårsdag och sen sov jag middag, så himla skönt. Nu sitter jag och pillar på ett jobb jag tagit på mig, att skapa en grafisk profil till en släktings nystartade företag. Älskar verkligen att få skapa saker från grunden såhär till nya företag, det kanske är det jag ska göra sen när jag har min examen i fickan? Tror det där är ett holländskt uttryck egentligen, det låter lite konstigt tycker jag, kan det vara så käre D?
 
Anyway, medan jag jobbar på med det sitter jag och lyssnar in mig på killarna som ska få göra en av mina finaste dagar i år om knappt två veckor, på Pacha i Amsterdam. Har provat ut min outfit, älskat mina körsbär lite extra och vickat på axlarna till det här. 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0