Prepare to fly

Jag borde egentligen sova, men hur ska man kunna göra det när ett flyg ska ta en till Holland om sisådär åtta timmar?! Min morgondag kommer bli superfin. Ska flyga ner till Stockholm för att äta min och Lelles traditionsenliga Arlandadyrtsomtusan-sushi som har följt oss på varje resa. Följa ska också Sub Zero gör, vår trogne reskamrat, minns ni? Sen flyger vi till Amsterdam där vi landar halv fyra då vi genast ska skutta över och kika på vad som troligtvis kommer bli mitt boende om några månader. Så himla spännande! Har några dagar inbokade med viktiga möten, men mest ska jag vara ledig, äta gott, njuta av livet och dansa som att det inte fanns någon morgondag på Pacha på lördag. Vi ses på andra sidan!
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0