Söndagsträning

Jag är så himla stolt över mig, jag har fått ihop hela fem dagars träning i veckan, fem! Varav tre dessutom var löpning, som jag har kämpat med i åratal. Men många veckor kvar till loppet går, så man ska väl inte ta ut något i förskott. Hur som helst hade jag en grym träningsdag idag. Började med ett ben/magpass på gymmet och rullade sedan runt i en danssal i en och en halv timme. Otroligt.
 
Fick upp lite flås under styrkepasset idag, börjar vara så himla less på långsamma pass med mycket vila och lite pump. Favoriten idag var den här, utfall med en 7 kgs hantel i varje hand, 30 sekunder per ben, fem varv. Mellan varven hoppade jag ner i plankan i olika former, sen upp och köra igen. Effektiv vila, så himla mycket roligare.
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0