En snabbis

Har alldeles strax kämpat mig igenom en heldag på jobbet med råförkylning, känner mig så himla stolt och snart några ob-kronor rikare. Vilket är bra eftersom att jag fick en fet spark i magen förra helgen och inte längre fick flytta till Haag. Nu ska jag istället till Amsterdam och där finns det pengar att spendera, inte minst på boende. Det är även anledningen till att jag inte har hört av mig, har varit så jäkla ledsen, sen har jag kämpat som en gnu med ny ansökan, nytt boende and so on. Men nu, nu är jag glad. Och stolt att jag tog mig igenom den här dagen och att jag faktiskt börjar förstå mina norska kunder. Nu är det ynka minuter kvar till jag ska åka hem, ligga på soffan och troligtvis äta glass. Puss.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0