Pacha 2013

Våra sista dagar i Holland spenderade vi i Amsterdam där vi gjorde det vi älskar allra mest, dansade. Först en dag på Pacha, mitt älskade, älskade Pacha. Jag har inte en enda bild därifrån, för jag gick in för att njuta stenhårt hela dagen, inget annat. Stampade gjorde vi säkert i åtta timmar och om vi var trötta efteråt, trötta nog för att missa efterfesten som vi kommer att vara bittra över långt fram i tiden.
 
Dagen i sig var dock fantastisk, dansade för många tokgrymma djs och träffade en massa fina människor. Klappad i nacken blev jag också stup i kvarten (Pachatatueringen ni vet) och de flesta tyckte jag var sjukt häftigt. Avslutade gjorde vi med att titta på fyrverkerierna som vi båda alltid missar på events som det här för att vi är för upptagna med att stampa på undergroundgolv. Så där stod vi och kramades och jag njöt av att livet tametusan är underbart ändå.
 
Pacha kommer utan att tvekan bli en tradition, en liten del av mig längtar redan till nästa år, då jag dessutom kommer att bo på promenadavstånd. Saker som gör det värt att bo på åtta kvadratmeter.
 

Kommentarer
Postat av: Captain Diaz

D likes this.

2013-06-03 @ 19:55:13

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0