Midsommaräventyr

Har ni hört, det är snart helg och jag ska vara ledig i tre dagar, gud så härligt! Jag ska spendera de på annan ort också, vilket känns grymt. Hela familjen åker ihop och väl framme träffar vi halva släkten. Well, Ingelas släkt då, vi ska nämligen åka till Ö-vik och spendera midsommarhelgen på min sommarparadisö. Där kan man göra allt sånt som hör midsommar till, dansa runt stångar, bada i havet och kissa på utedass. Faktumet att jag inte har varit där sedan 2009 gör ju inte saken mindre lockande, jag ska eventuellt fira min sista midsommar på fyra år så då måste man ju förstås fira det på bästa sätt.

Oh, en grej till. Mina föräldrar är bäst i världen så jag och Lelle ska ta egen bil så att vi slipper sitta fem pers och fem hundar i samma. Vi ska alltså ut på road trip! Lite nojigt dock, eftersom att jag steg upp 5.20 idag och inte ska köra fören efter en jobbdag. Nämnde jag förresten att jag aldrig kört mer än 13 mil i sträck förut?
 
Trevlig midsommar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diaz

WTF?!?! VEM ÄR LELLE? RING MIG NU!!!

2013-06-20 @ 14:03:06

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0