Midsommar och intervaller

Hade en hejdundransfin midsommar vill jag lova. Vädret var fantastisk, jag och D gjorde våra allra första midsommarkransar, hur mysigt som helst att sitta och pyssla på altanen i solen. Dansade runt stången gjorde vi också, letade flytstenar, drack några öl och träffade masa fina människor. De där ölen känns dock runt midjan, så idag var det dags att ta tag i löpningen igen. Fick till mitt första intervallpass som jag gillade, jag brukar egentligen hata, hata det. 2 minuter löpning på lite över min målhastighet, en minut vila, repeat, en söt hund och en ny spellista. Oh, ja just det, jag sprang i världens skönaste kläder. Sommar alltså, så härligt.
 
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0