Beat drops

I söndags hade jag min första riktiga spelning och det var helt otroligt! Bortsett från det var det även det första och förhoppningsvis inte det sista världen fick se av Beat Cream, som jag och käre D så fint valt att kalla vår lilla duo. På Båten i solnedgången befann vi oss i alla fall och tonerna vi spelade spred sig utöver havet och runt staden, helt fantastiskt. Känslan när jag valde en låt jag trodde på och folket på dansgolvet vände sig mot oss i ren glädje samtidigt som de började dansa var otrolig, jag kan ju det här!
 
Till mina fellow djs (om jag nu har såna som läser) så kan jag bara säga att ni måste pröva det här. Det är otroligt härligt att mötas på vars en sida av mixern, att skapa med någons annans låtar, någon annas historia. Sen är det ett jäkligt kul sätt att umgås på, bara det duger för mycket.
 
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0