Att flytta med flyg

Det är mindre än två månader kvar till jag flyttar och jag känner att det börjar vara dags att fixa klart allt sånt som man skjutit upp för att det inte behövts göras förän när det närmar sig. Gjorde precis klart lite papper som ska skickas in till Försäkringskassan också har jag varit på väskjakt idag. När man flyttar med flyg får man vara taktisk och köpa en så stor resväska och ett så stort handbagage som möjligt, vilket kan vara lite knepigt.
 
Jag hittade inget bra handbagage idag, men en resväska fick jag med mig hem däremot, en riktigt fin med rejäl rabatt. Utnyttjar flygmåtten gör den maximalt också, botten + höjden + bredden får max vara 158 cm med mitt flygbolag, den här klarade det med en marginal på 1,5 cm. Nu ska jag bara se till att inte ha en garderob som väger mer än 23 kg, hjälp!
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0