Ännu en dags äventyr

Uner vår fredag i Holland vaknade vi utvilade och goa ganska relativt tidigt, så vi gav oss ut på något av det finaste vi vet med Holland; bagerifrukost. Före det tog vi en mysig promenad genom en fin park och tittade på lite coola träd, typ ingenting får växa fritt i Holland, man styr upp det så att det ser ut som man själv vill. Till efterrätt köpte vi med oss vlaai, som är en slags pajtårta, sjukt gott! Tänker aldrig mer köpa en gräddtårta kan jag ju lova.
 
Framåt kvällen lämnade vi Pascal och Patricia för att spendera kvällen/natten hos Esther och hennes urgulliga unge Tyron. Tyron kan ju inte heller så många ord engelska (som Patricia), men förra året när jag var där spenderade han ändå massor med tid på att ge mig nallar och dricka när jag var bakfull. Så himla gulligt. 
 
Den här kvällen spenderade vi med att käka pommes, prata en massa också tog Esther en grundkurs med mig i att rulla cigaretter. Jag måste säga att jag är ganska stolt över resultatet, då det var min allra första.
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0