Odyssee

Wow vilket nyår jag har haft, helt otroligt. På nyårsafton var jag vaken i 33 timmar efter att ha sovit fyra, och sen däckade vi fyra timmar också var det tillbaka till den 40 timmar långa festen. Den här festen alltså, kan inte beskriva den med ord. Otroliga dekorationer, underbar musik, härliga dansgolv, vackra möten, de vackraste av människor. Fint resesällskap, god mat, spännande partybuss. Världens vackraste chill lounge.
 
Kastar upp några videos, en från partybussen, en där jag dansar i chillen, en på en lasershow och en som jag filmade just när jag fattat grejen med det här brutala dark mörkret. Också en massa bilder, för jag kan verkligen inte förklara. Det här är något av det vackraste jag upplevt.
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0