När man egentligen borde sova

Gick från soffan för att lägga mig, stannade bara till vid datorn för att lyssna på musik fem minuter, också valde jag pumpig trance. Bra jobbat Johanna! Verkligen genomtänkt. Kan väl passa på att uppdatera er med hur det går för mig, kanske. Jobbar på, inte lika tokigt som tidigare, men så mycket jag kan. Jag börjar se att jobbtimmar trollar med sparkontot på någon konstig vänster, hur häftigt som helst! Och hey, sex månader kvar, sen ska livet levas. Det ska det förstås nu också och jag tycker jag är duktig. Under den senaste tiden har jag klättrat på strippstångar med Stina, gosat en massa med min familj, kommit in i ett träningsflow och spenderat en massa vacker tid med finaste, goaste D. Fattas lite sommar bara, lite sommar vore fint. Men den kan få vänta så länge som den ska, jag måste faktiskt vara mesig och säga att jag önskar mig någon månad till med D. Tur att världen sliter oss isär på ett förbestämd datum så vi kan maxa skiten ur vår relation utan att skapa massa post romance drama, det är nog enda som skulle kunna stå ivägen för mig att dejta, så sjukt ovärt.
 
Anyway, BFFs darling! ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0