Under en spännande onsdagförmiddag

Känner mig lite kräkfärdig, jag har en dag som sticker ut ur vardagen och jag inser att det gör mig nervös. Jag som älskar "spännade" dagar som denna, nä, jag måste ta mig ur vardagsträsket på något vis. Vardag, fine, sinnestämningen i det, not so much. Sluta ta saker för givet, möta varje dag med öppna armar och älska det jag gör, för det är mina egna val som lett mig hit och varje morgon väljer jag mitt liv. Med mottot att jag är fri för att jag kan välja, varje dag, borde jag inte känna såhär. Jag är fri.
 
Imorse tog jag en promenad i kylan, ruggigt kallt, jag var nervös för att bilen inte skulle starta när jag kom fram till den och mitt hår frös till is. När jag slutade fokusera på oron och den bitande kylan insåg jag att det var ganska fint, med glittrig hår och morgonsol. Kom ihåg att andas.

 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0