I've only got 3 minutes to explain myself, but don't stop dancing

Letar ny fin musik till mitt bibliotek och pluggar holländska. Det är sjukt hur inspirerande det är att studera något man verkligen vill lära sig, jag tycker inte mitt material räcker till, jag vill lära mig mer och mer! Så länge kan jag lära er lite holländska som jag fann riktigt underhållande. Ordet för 'övergångsställe' betyder ordagrant zebrastig, så ni vet, kan va bra att ha koll på. Himla flummigt land man ska flytta till, tror jag kommer trivas som fisken i vattnet! Nu ska jag fortsätta läsa min godnattsaga, där det bland annat står om en fisk faktiskt. Sånt där som blir flummigt när man vill grundlära sig ett språk i vuxen ålder, man får lära sig massa djur. What for? Bra att ha koll på om man ska gå över gatan, kanske. 

Groetjes :*

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0