Gör det jag älskar

Skrev ett långt inlägg om varför mixandet är den enda hobby jag haft som inte fått mig tokrastlös efter en månad. Sen raderade jag allt, ni som gör det här vet vad jag pratar om, ni som inte kommer inte finna det intressant. Sitter jag här och antar, men jag känner mig som en tråkig person här i blogvärlden. Springer runt i en liten fluffig bubbla med dans, musik och ett specifikt, pyttelitet främmande land som största fokus i livet. Hur som helst är livet som kom efter jag petat på min första fader tusen gånger vackrare än det som var före. 
 
Minns ni att jag är mysfotograf också? Kombon av dessa två intressen är ju grym.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0