(åh jag kommer inte på något)

Godmiddag mina vänner, allt gott? Med mig är det minsann det, jag fick nybakta scones till frukost, himla lyxigt. Efter det begav jag mig till jobbet för att dra in lite lägenhetspengar. Förutom att jag jobbar in pengar nöter jag även igenom veckans nederländska när det ändå är helgtempo på telefonen. So far har jag lärt mig säga "upp med händerna, annars skjuter jag!", nyttiga kunskaper. 

Har förresten haft en jättefin vecka, nytatuerad har jag gett mig ut på en vacker kväll med D, bestående av en svindyr middag som vi fick i julklapp, som var helt otrolig. Tack. Före det hann vi också med en vända på All Star, där min vackre lärde mig spela biljard. Jag blev ganska såld. Men tillbaka till boken, puss på er!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0