För att jag måste

Om 47 minuter får jag åka hem och det känns som ungefär 100 minuter för länge. Sen jag fick min storkund har jag totaltvänt och föredrar nu att jobba dagtid före kväll, det ringer tusan och man bara humpar iväg folk, tiden flyger!  Nu på kvällen händer ingenting och man bara längtar hem. Helgen går dock bra ännu, då tar jag med mig böcker och pluggar. Hur som helst, jag behöver få blogga lite för att jag måste få tiden att gå. Har ni tips på bra sidor för tidsfördriv tar jag tacksam emot dem för framtida bruk, roliga bloggar eller bara random grejer.
 
Roliga nyheter hörni då? Jag har kommit in på universitetet, fått rum i Amsterdam, fått en heltidstjänt över sommaren och idag nådde jag ett gammalt mål på att orka springa 5km, 5.6 blev det till och med och än hade jag ork i benen. Milen på en timme om 48 dagar, vad tror ni? :)
 
Hoppas ni har en fin vecka, kram på er. <3

Kommentarer
Postat av: Elin - Tjej I Stillbild

Grattis till allt! :) Ha en bra vecka själv;)

2013-04-10 @ 20:35:20
URL: http://tjejistillbild.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0