Favorit i repris

Gissa vad jag ska göra? Jag ska åka tillbaka till Holland! Igen/redan eller vad det nu blir. Jag tenderar ju at hamna i Amsterdam med regelbundna mellanrum, likväl som jag tenderar att hamna på ett dansgolv var tredje månad eller så och nu har det gått hela fyra. Vet inte vad som hände, men en flygbiljett till Amsterdam och en biljett till mitt älskade Pacha har jag. Ännu finare är att min käraste D har exakt detsamma!
 
Älskade, min bäste vän och jag, en knapp vecka i vårt fina, fina Holland, jag känner mig så himla lycklig.
 
Guldstunder från förra året. Pacha, croissantfrukostar, pommesluncher (och middagar och mellanmål)
 
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0