Bloggen där det bara skryts

Jag kommer om några rader publicera en massa glädjetjut och skrik och hets över dansgolv och Amsterdam, (ni kan nog den raddan vid det här laget) men först måste jag få skriva något annat. Det känns som att jag driver en jäkla skrytblogg och jag börjar tycka det är lite pinsamt. Jag tycker inte det känns kul att blogga när livet känns piss bara, håller ni inte med? På tal om piss så glömde jag att låsa en toadörr idag och en viktig person öppnade dörren när jag hade byxorna vid fotknölarna. Så, nu får jag skryta.
 
Jag ska se Eats Everything :D :DOch en massa andra häftiga killar, värda att skryta om i Sverige är väl tja, Feddde le Grand, Steve Aoki och han den där, Steve Angello. Mhm. Jag kommer trivas som fisken i vattnet i Amsterdam. Och jag talar förstås om Mysteryland, där jag hade ett heeelt tokigt äventyr förra sensommaren. Flyttlasset går en vecka före årets kalas, perfekt sätt att landa i mitt nya hemland. :)

 
 

Kommentarer
Postat av: stina

som sagt, jag kommer och hälsar på ;)

2013-04-23 @ 18:22:13
URL: http://likeviolence.blogg.se

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0