That's how we do

Klev upp på morgonen, kände mig pigg, utvilad och allmänt nöjd. Tog en dusch och tog på mig en bh för första gången på ett par dagar och det känns så bra. Det här med att vara arbetssökande är väl inte riktigt min grej, men så länge jag inte klibbar fast i soffan känns det okej. Men idag gör jag minsann grejer! Har kört en tvätt och lagat middag till min lillebror, visst är jag snäll? Under tiden har jag smådansat till ett Chuckies set från Mysteryland och jag började längta tillbaka så sjukt. Nä, nästa dansäventyr måste komma snart, blir knäpp av att inte få veta när jag får dansa igen! Så snart ska jag åka in till stan och övertala D att sluta vara så jävla mesig och dra på Sensation med mig. Ibland är det tungt att dejta gamlingar alltså ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0