Om vackra drömmar

Har haft en underbar natt där jag drömt de vackraste av drömmar. Allt genomsyrades av vitt, alla jag mötte pratade holländska, på torgen strömmade tung house och jag var med min älskade D på jakt efter äventyr, bokskog och pommes. D som för övrigt gjorde otroliga saker för att visa mig att jag är värdefull. Senare landade jag i ett hus där vi sminkade oss för en kväll i dansens tecken, där jag spelade shack med en gammal fiende till mig och tappade bort min käre pojkvän. Ingen sorg för det, jag snubblade ut på grusplanen utanför där kvällen började med en fantastisk Dj. Där stod jag i mina vita kläder och såg honom sväva upp i himlen, tills han bara var en liten prick och då släppte han nattens första drop och allting bara rusade inom mig. Varför ens leva i den vakna världen för?
 
Det här är min fina låt för dagen. Tänkte vara rar och dela med mig.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0