När det bara går bra

Men hej på er! Här kommer jag med spännande uppdateringar. Vet inte vilken ände jag ska börja i, men minns ni att jag sa att jag skulle göra en grej under min Skåneresa om jag inte ville jinxa här för någon dag sen? Well, med biljetten i handen kan jag nu utan att oroa mig meddela att jag och min älskade D ska gå på Sensation i Köpenhamn, så himla galet! Har typ drömt om det halva livet, utan att överdriva. Andra glada nyheter, har unnat mig att shoppa lite idag, fruktansvärt roligt. Kände mig tvungen att köpa ett par nya representabla skor som jag kan ha på jobbet. Mhm, precis, på jobbet! Var på en arbetsintervju i förrgår och igår blev jag erbjuden tjänsten och börjar redan på måndag. Så himla,himla underbart. Mina dagar som fritidssysslare är alltså snart räknade, så nu ska jag göra himla massa fritidsrelaterade grejer resten av veckan. Som att leka med mina skivspelare, träna en massa och hitta på äventyr med pojkvännen. 

 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0