Några ord

Igår blev jag inringd på jobb sådär från ingenstans, fick stå och bjuda på soppa på Kvantum och det var ju mysigt! Bortsett från hårnätet då, annars var jag lycklig. Kvällen spenderade jag med ett gäng coola killar och något random frågespel som jag faktiskt var ganska duktig på, inte lika duktig som Dennis dock. Nu ska jag och D göra lite pannkakor av en pannkaksmix jag fick av Esther som jag bodde hos i Holland när jag var där, så jävla gullig present alltså, ska också börja ge bort torrvaror till mina gäster. Seeeen ska jag skutta iväg till gymmet innan en snubbe ska komma hit och laga min rygg. Underbart! Resten av dagen ska jag leka flickvän, gå ut och leka med min karl och pussa honom lite extra, för att jag kan. 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0