Mitt första pass

Kom precis från mitt första pass på mitt nya gym och det gick ju fint! Bestämde mig för att ta det försiktigt när det var så längesen sist, men efter ett tag blev jag så sjukt pumpad så jag kunde inte hålla mig, haha. Det var i alla fall fint och jag höll mig ändå hyfsat bra. Körde lite armar, provade en benmaskin jag aldrig kört förut och försökte väcka magmusklerna till liv. Holy crap vad jag har mycket att göra där alltså! Men det känns inte sorgligt, bara roligt. Jag ska aldrig, aldrig mer leva utan gymkort.
 
Och ja, just det, nya gymmet, jag gillar det. Hade lite fördomar kring stället, men so far känns det faktiskt väldigt fint. Bra bra!

Kommentarer
Postat av: Sara Roos

Vilket gym är det du tränar på nu då? :)

2012-09-14 @ 20:09:58
URL: http://saramariroos.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0