Mininmiiiii!

Idag har jag en jättedålig dag sysslolöshetens tecken som jag inte ens vill prata om. Jag har däremot haft ett antal fina dagar före det! Sen ni sist hörde av mig har jag träffat Rebeckas underbara dotter för första gången och blivit förälskad på riktigt. Jag har tagit mig tid att söka jobb, jag har varit småfull hos Robert med honom och D också har jag och D spenderat två dagar i spelhallen på O'Learys där vi trivs som bäst. Han har även bjudit mig på middag och varit allmänt gullig. Det gulligaste var dock när jag vaknade upp småbakis och rabblade massa random grejer jag var sugen på också dyker han upp en halvtimme senare med alla dessa godsaker + min favoritglass till efterrätt. Jag har det minsann bra!
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0