Kreativa vibbar

Som ni kanske har märkt har jag på senast levt större delen av min tid som dansare i första hand, musiken är livet för mig just nu. Under de senaste dagarna har jag även återigen börjat se världen genom en passepartout och har därför plockat upp kameran ett par gånger. Älskar att leva i fotograferingen. Utöver det så har jag även fått för mig att jag ska ta all inspiration jag fått av mina fantastiska djs och börja mixa musik själv. Sagt och gjort, spenderade gårkvällen med att snurra skivor och räkna takter i mitt fina rum. Efter några timmar lyckades jag mixa ihop två låtar  hur vackert som helst och det kändes så himla underbart. Så här är jag, Johanna som aldrig har haft några större intressen, nergrottad i träning, dans, fotografering och hobbymixande, samtidigt. Känslan är otrolig. 

 

Kommentarer
Postat av: Captain D

You know we are the infinity. :)

2012-09-26 @ 14:48:15
Postat av: rebecka

lägg ut nåå du mixat så man får poppa lite:) puss

2012-09-27 @ 20:07:55

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0