Fullspäckad dag

Lyckas på något vis fylla schemat ändå trots att jag varken har skola eller jobb att gå till. Idag har jag saker att göra hela dagen, fast okej, mitt mått på en fullspäckad dag är ju betydligt mindre än när jag pluggade, tränade och jobbade som mest. Hur som helst så ska jag snart iväg till tandläkaren för att stoppa in min tandställning, åtminstone halva. Känns lite läskigt, kan inte alls föreställa mig hur jag kommer se ut med den. Men återigen, spännande utmaning att lyckas bära upp en sån grej! Sen efter det måste jag ta en bussresa på tre timmar upp till Jokkmokk för att hämta en bil och köra tillbaka till stan igen. Bara för att jag är snällast i världen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0