Efter ett alldeles för långt uppehåll

Fem månader har jag levt utan gymkort och jag har saknat det innerligt till och från under den här perioden. Igår bestämde jag mig dock för att sluta tveka och jag skaffade mig ett nytt. Skitsamma om jag måste säga upp det om en månad eller om jag bara hinner dit två gånger i veckan, jag måste få börja göra något om dagarna och jag saknar så himla mycket att ha ett intresse att grotta ner mig i. Så nu har jag letat upp mina gamla favoritträningsbloggar och kikar på lite nya träningskläder. Jag är så stolt över mig själv att jag äntligen tog tag i det här. Jag vill åka dit nu och köra mitt första pass, jag är så taggad! 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0