Bland kameler och fantastiska musiker

Börjar äntligen få hyfsad ordning på mitt rum efter att jag kaosflyttade in för några veckor sen, det känns så skönt! Med mitt nya skrivbord, min nya dator och mitt nya ljud har jag fått mig en liten yta som känns ganska mysig. Här kommer jag spendera många kvällar. Här har även mina tre kameler fått sig en hedersplats, det senaste tillskottet fick jag idag från Rebecka, de andra två kommer även de från mina vänner. Tänk att ni känner mig så bra, jag blir lite pirrig i magen bara av att tänka på det. Puss på er mina underbara gullnosar!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawww, så vackert :)

2012-09-18 @ 21:28:37

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0