Working girl

Har nyligen landat hemma efter min första jobbdag och det känns så himla bra. Älskar att strosa runt i kontorsmiljöer och leka snygg. Nä, men på allvar så känns det som ett jätteroligt jobb, dock en aning svårare än jag förväntat mig och det känns också kul. Underbart att få jobba med något som utmanar en lite på nya sätt varje dag. Hur som helst har jag tre veckors utbildning kvar innan jag faktiskt kommer att jobba på riktigt, men det tackar vi för. Just nu känns det sjukt skrämmande att sitta med allt det där ansvaret. Nä, nu ska jag äta upp middagen jag gjort och ladda upp för en ny dag imorgon, längtar redan lite smått.
 
Också åkte mina glasögon fram igår för första gången på över ett halvår. Man kan ju inte jobba utan glasögon, det säger lagen. 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0