När livet började på riktigt

Det senaste året har jag skapat någonting. Jag är någonting. Från att ha varit splittrad i tusen bitar, med påhittade intressen att fylla min Cv med, till att vara en dedikerad, äkta, dansare som älskar det hon gör innerligt. Den nittonde maj blev det skrivet i sten, på en liten ö i Amsterdam under den stekande solen där den vackraste musiken strömmade från alla håll och kanter. Hand i hand med min fantastiska vägledare, men främst med den nyfödda dansaren hos mig. Den nittonde maj, 2012, var den viktigaste dagen i mitt liv och jag är innerligt tacksam att jag fick ha den då, som artonåring. Många år finns kvar att leva, många dansgolv finns kvar att älska. Pacha och Holland, platsen där allting började, kommer att förevigt vara älskade djupast av allt.
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0