Motivation

Har hittat massa glädje till att göra saker sedan jag fick jobb, träningen går mycket lättare, det känns mycket mer spännande att börja plugga som jag ska göra nu på deltid om några veckor. Känner att jag har läge att växa nu, lära mig saker och verkligen leva livet som den Johanna jag vill vara. Jag börjar känna mig mer och mer trygg i hur det är, vilket också känns guld värt. Det mest värdefulla är dock att jag återigen orkar känna motivation, lycka i att kämpa för något och framförallt glädjen i att längta efter målet. Jag haffade mig ett jobb på ynka fyra arbetslösa veckor. Tvivlar inte längre en sekund på att jag kan och att jag ska se till att den här vackra platsen är min hemstad om knappt ett år. Känner mig så lyckligt lottad över att vara den jag är och att jag faktiskt har möjligheten att forma mitt liv precis som jag vill och ingenting i hela världen kan någonsin mer stå ivägen för det.
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag tvivlar inte heller en sekund på att du kommer att uppnå allt du vill med ditt liv! Du är så otroligt duktig och ambitiös med allt du tar dig för. Du kommer att gå långt! :) Kramar <3

2012-10-14 @ 21:28:46

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0