Med nya energier

Men hej, det var längesen! Tänkte be om ursäkt, men jag ångrade mig. Har varit så inne i jobbet i veckan så har knappt rört datorn ens. Men nu har jag vaknat till liv igen, lagom till nästa jobbvecka börjar. Anyway, jag har två saker att dela med mig av. För det första var jag ute och dansade på en fruktansvärt bra klubb för att vara i Norrbotten igår och det var helt underbart. Känner mig som mig själv igen efter att ha väckt dansaren inom mig ur sin dvala. Och för det andra så bestämde jag mig till slut för att klippa mig idag för första gången på ett och ett halvt år. Det känns så himla skönt! Fick världens finaste, minst krävande frisyr och blev av med massa skräp. Alla mina gamla färgningar är nu borta, kvar är bara min naturliga hårfärg och mina vackra lockar som tittade fram när  trasslet försvann. Så med massa nya energier och en påminnelse om var jag vill ha min identitet dyker jag in i en ny vecka. Nu kör vi!
 
Anledningen till att jag ser ut som ett lik är att det satt två japaner och kollade lite konstigt på mig när jag posade för camen, var nästan lite rädd.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0