Let's make the most of the night

Fick för mig att ni saknade vardagsinlägg från mig, så här kommer ett. Jobbveckan rullar på som vanligt, börjar vara riktigt duktig nu, men jag känner att jag vill vara ledig lite. Tur att min Skåneresa närmar sig med stormsteg! Om inte annat ska jag ut och roa mig ikväll, jag och Robert ska nämligen sätta oss i en salong på Kulturens hus och flabba lite är väl planen, om vår käre komiker leverar som han ska det vill säga. Annars då? Saknar min pojkvän nåt så ruggigt och grämer mig över tanken över att inte få dela en sovmorgon med honom på flera veckor. Det är typ det jag behöver mest i hela världen just nu. Men, vuxenlivet är hårt och jag får klara mig på annat vis, just nu med massa skogspromenader med min vackra hund. Måste ju passa på innan mina hemliga stigar drunkar i snö för det här året.

Titta vilken vacker gryning jag mötte imorse när jag lufsade runt bland årets första snö i skogen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0