Ett år senare

D klagar på att jag bloggar lite, så det är väl dags att producera något. I samband med det är det idag ett år sedan vi var på vår första dejt. Minns den ännu i detalj, den var fruktansvärt fin. Jag bloggade aldrig om den av en massa anledningar, jag skrev bara såhär dagen efter "Jag är otroligt uppåt just nu, livet leker på något vis. Det känns som att jag bara vill rusa ut ur det här rummet och dansa mig igenom stan." Så jävla gulligt.
 
Det var i alla fall en mycket trevlig dejt, bortsett från de chockerande sakerna som avslöjades (helgen efter var värre, believe me) och jag föll pladask trots den hemska hatten han bar då. Vi avslutade den med att promenera runt stan för att se på ljusshowen som gick, men vi var för tidigt ute. Istället försöker vi fånga den inatt, ett år senare. Kanske jag till och med får den efterlängtade första kyssen idag som jag inte fick då?
 
Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad ni är fina! :) Kramar <3

2012-10-27 @ 09:36:00

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0