En lång dag, på ett bra sätt

Hej på er mina fina. Hoppas allt är bra, själv är det ganska fantastiskt. Saker börjar falla på plats på alla håll och kanter och äventyren bara hopar sig framför mig. Äventyr är lyckan i livet alltså. Idag har jag en allmänt bra dag, vaknade av mig själv vid åtta då jag valde att stiga upp, tog en lång, lugn morgon med flera koppar Black Velvet (världens godaste billigkaffe) och en långpromenad på det. Hann även med ett mycket givande och inspirerande möte där fantastiska idéer föddes och gamla studiekunskaper dammades av. Allt detta innan jag begav mig mot jobbet där jag sitter nu och ska göra så resten av kvällen. Älskar när man fyller dagar utan att kvävas. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är bäst! <3

2012-10-23 @ 09:18:12

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0