Sanningens ögonblick

Äntligen kan jag dela med er vad jag har jobbat med på sistone som har varit en jättestor grej i livet här hemma i Töre. Min kära bonusmamma som råkar vara en otroligt duktig ekonom, kände att det var dags för henne att starta eget så att hon kunde använda sin kunskaper där de behövs bäst. Fantastisk idé om jag får säga det själv. Hur kommer jag in i bilden då? Jo, jag har nämligen fått äran att inte bara sitta i styrelsen för företaget (vuxenpoäng), utan jag har även blivit tilldelad rollen som marknadsansvarig. Kan det bli bättre? Så jag jobbar på med både det ena och det andra och är allmänt nöjd. Känner verkligen att det här är en plats som jag borde vara på. 
 
Klicka på loggan för att komma till vår Facebooksida som är långt ifrån halvfärdig. Ni är alla välkomna att följa med på vår resa :)
 

Kommentarer
Postat av: Captain D

Ändå värt en kommentar :)

2012-11-16 @ 19:36:39
Postat av: Ingela

Det här blir en fantastisk resa för oss alla! Känns så kul att vi kan göra detta tillsammans i vårt familjeföretag. Återigen tack för allt fantastiskt jobb som redan är gjort! <3

2012-11-17 @ 09:23:33

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0