Om min semester

Mammamys, en runda TP från -84 i sedvanlig hemresetradition, häng med fine Benny, skratt med härliga Pålle. En resa till Tyskland med härliga viner. Skåneluft, kullersten, Öresundståg, Ljungdalapromenad. Musiklektion med lillebror, favoritmat dagligen. Sällskap av min D, vacker middag i Malmö följt av barrunda och balkanklubbande. Min första falafel, min första biltur ensam i Skåne. En panikartad felkörning. En drake, ett Köpenhamn. Sist, men inte minst. Sensation. Som förtjäna några riktiga ord. Det var underbart, det vackraste jag upplevt, helt komplett. Fantastisk musik, fantastiskt ljus, fantastisk show, fantastiskt sällskap. Ett tag storgrät jag av lycka där jag stampade till Sander van Doorns vackra melodier, samlad med 20 000 andra vackra dansare.
 
Jag har haft en underbar semester.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0