Nybliven student

Har precis landat hemma hos D efter en dag på språng. Har sprungit på stan, besiktigat bilen (som gick igenom, score!), haffat lite mysigt extrajobb, varit på min första universitetsföreläsning följt av två och en halvtimmes lunch/fika med en av mina studiekamrater. Jag har helt enkelt haft en fantastisk dag. Kursen jag börjat idag är en kurs i engelska inför mina "riktiga" studier nere i Haag nästa år och den passar mig helt perfekt. Bara tanken av att snart sätta mig ner och skriva en uppsats igen känns fantastisk, längtar ärligt talat lite. Det enda som känns aningen tråkigt är den där dumma litteraturen man måste köpa på sig, men men, vuxenlivet måste väl vara livet tufft i alla fall när jag är så löjligt lycklig hela tiden. Tycker ni inte jag är lite väl äckligt positiv ibland? ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0