Fredagkväll på jobbet

Idag gör jag alldeles för mycket, men man får väl passa på när man är ung och orkar eller nåt. Började dagen på gymmet, skönt! Sen fortsatte jag den med ett lunchpass på Raw Deli (har missat att berätta om mitt nya jobb på stans mysigaste hak, skvallrar någon annan gång) varpå jag gasade till Töre, drog i mig en macka och gled sedan vidare till mitt andra jobb på Tele24. Där befinner jag mig nu mitt under ett kvällspass som slutar nio, då ska jag köra söderut igen, till Piteå närmare bestämt, för att dansa lite med min käre D. Tacksamt att vara ledig imorgon alltså.
 
Men en sak i taget, idag är jag slutarbetad och allmänt körd i huvudet så då bloggar vi på den nivån. Puss!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0