Busy living

Känner tydligt att livet ska vara annorlunda för varje dag som går, att drömmen, att det viktigaste, kanske inte alltid är direkt vad jag ska eller vill göra. Kämpar för mitt Holland, inspireras av mina studier, av mina jobb. Börjar äntligen fylla danskontot. Jag är överallt, men ingenstans där jag någonsin sagt att jag strävat efter att vara. Jag skulle ta ledigt ett år, inte anade jag att det var såhär det skulle se ut. Ändra fokus, ladda om och vänta. Tänk att det faktiskt gick att njuta av det.
 
Livet är fruktansvärt bra just nu, kanske inte imorgon, men idag. Men med alla mina sysselsättningar som jag vill drunka i försvinner den här. Nä, min plats i bloggsfären kanske inte återfinns igen fören jag gör min spännande resa nere i Holland. För vem vill egentligen läsa om mitt jobb? Och vill jag egentligen skriva om det?
 
Kärlek.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0