This is our passion, our belief, our companion, our release

Haha livet är så roligt, sitter och bloggar (you don't say) i väntan på att Indesign ska vilja starta. Det vill verkligen, verkligen inte och jag har en deadline om tre timmar. Underbart! Jag bara skrattar åt det, livet är spännande ibland. Annars känns det bra, solen skiner, jag fick köra bil idag som alltid inger någon slags frihetskänsla och jag har nyss avslutat ännu en kurs. Och nu verkar Indesign fungera så det är dags för mig att avsluta en till. Men helst av allt hade jag velat stå på ett dansgolv i solen, jag kanske får bygga mig ett.


Kommentarer
Postat av: D

Sander <3 Vi får bjuda hit honom.

2012-05-24 @ 12:11:32

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0