Sätter standarden för studentveckan

Haha åh vad studentveckan kommer bli tung, jag är så jävla bakis så det är inte sant! Har inte druckit på evigheter och det känns, några få öl och lite sprit kändes som en mindre dödssynd med tanke på hur jag mådde idag. Ändå kan jag minnas betydligt värre baksmällor, hur orkade jag? Det oroar mig dock mer att jag börja bli vuxen/mesig och inte pallar längre, hur ska studentveckan gå? Aja, får väl köra Siestatricket och dricka mojitos till frukost, det fungerade skrämmande bra för ett år sen i alla fall.

Hade en mysig kväll igår, planerade studentveckan, snackade skit på balkongen och sånt där fint ni vet.
Också fick jag äntligen dricka öl ur en röd plastmugg, har typ längtat efter det i år, haha!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0