Om gardagen

Hej fina ni, allt bra? Jag kanner mig mycket piggare nu an jag gjorde igarkvall, somnade pa soffan efter en lang och jattevacker dag. Sa nu ska ni fa hora och se lite lite bilder. Vi borjade dagen med att aka ivag till en typ oken som ligger mitt i landet sadar fran ingenstans, skitcool! Bredvid den vaxte en helt otrolig skog av bok och ek, det ar helt otroligt vad lycklig en skansk flicka kan bli av lite boktrad alltsa. Forutom att kika pa oknen hade vi aven som mal att fa tag i lite ol dar borta, dar lag namligen ett mysigt litet hak som hade otroliga mangder ol och ja, det var himmelskt. Avrundade med en skogspromenad for att gora lilla mig lycklig, sa fint :)

Sen drog jag och D till "stan", vet inte om jag berattat det tidigare men benamningarna pa stader och byar ar helt sjuka har. Byn vi hanger i ar typ lika stor som Hassleholm och stan, som jag fattar ar relativt liten, kandes som halva Malmo. Holland alltsa ♥ Det var i alla fall jattefint och vi strosade i affarer, hangde pa uteservingar och kelades. Sant dar fint ni vet. 







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0