Om den här presenten

Glömde ju berätta för er om presenten jag köpte till D häromdagen. Som jag nämnt tidigare lite sådär i förbifarten infaller en sjukt fet dansfestival i Amsterdam samtidigt som vi är i Holland och vi var ju onekligen taggade till döds båda två. Så jag klickade hem varsen biljett till oss :) Deras line up är bokstavligt talat to die for och vad jag läst och sett hittills verkar helt tokigt. Hörde något om en fet partybåt som ska glida runt där. Fick tips av någon att jag borde åka kanalbåt i Amsterdam men det här toppar ju skiten ur det! Taggadtjej93. Och erkänn att ni håller med om att jag är världens bästa flickvän.

Videon är värd att kolla/lyssna på. Var lite avundsjuka är ni rara :*



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0