Min fetaste Hollandshistoria

Tänker tillbaka på lördagen som jag spenderade i Amsterdam på en helt tokig festival som en av Ibizas största klubbar slängde upp åt oss som fint lördagsgodis. Fyra helsköna dansgolv, varav ett var placerat på en fucking båt! En line up med några riktigt stora namn och varenda en på listan var sjukt grym. Stället kryllade dessutom av fantastiska människor, folk i alla fäger och smaker och i mer varierande åldrar än jag någonsin sett. Ingen var otrevlig heller för den delen, blev stoppad av både "slibbturkar" och gamla gubbar, men ingen hade något annat att säga än att de önskade mig en härlig dag typ, varför är det inte så överallt?

Som allt annat vi gjorde där nere var D det perfekta sällskapet och vi hade det så jävla fint ihop. Jag satt mest på gräset och njöt av solen, dansade lite lagom och njöt av musiken medan han stod på dansgolvet bakom mig och gjorde vad han nu gjorde. Självklart dansade jag också några timmar, typ fyra (?) och det var så jävla fett alltså!!! Och ja, han hängde på gräset med mig i några timmar också där vi åt läckra mackor, var lite kära och dansade med allt utom benen. Underbart! Jag kan babbla hur länge som helst, lite bilder och videos får illustrera resten. Om ni undrar varför det är folktomt på mina bilder så är det för att bilderna togs typ en halvtimme in på dagen, senare hängde jag bort kameran och roade mig istället.




Den underbara båten hade öppet tak så vi fick inte bara dansa på floden, vi fick även dansa under himlen,
helt otroligt!








Kommentarer
Postat av: Kusin Josefine

Pacha är gryyyymt, varit på Pacha på Ibiza, i Sharm el Sheikh och i NY. Finns det på stället man ska på ja då måste man dit ;)

2012-06-04 @ 21:48:45

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0