Mest for att jag har trakigt

Godmorgon Sverige! Allt bra med er? Jag sitter har nyvaken och lite uttrakad och facebookar i vantan pa att D ska vilja vakna. Blir helt tokig av det fina vadret har, kan typ inte sova pa morgonen, hela min kropp bara skriker efter solen. P.S. Mamma, jag solade i bikini igar. Om han atervander fran de doda nagon dag idag sa ska vi aka ivag till stan, jag hanger namligen bara i en by som kanns precis lika stor som Hassleholm typ, spannande land alltsa. Ocksa ska vi shoppa! Jag hoppas pa att hitta mig en studentklanning eftersom min andra aldrig kom fram och kanske ett par nya skor. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Där ser du! Allt är bättre söderöver och man blir piggare å gladare när man kommer ner mot civilisationen igen. :-) Ha en underbar semester! <3

2012-05-14 @ 13:30:26

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0