Lite nyvaket

Eller egentligen inte, men det känns lite så. Första timmen jag var vaken var jag tvungen att jobba mig igenom en mardröm jag vaknat ur där jag blev sviken av pojkvännen som blev kär i en kille, slogs med babianer, tappade mobilen i en bäck och höll på att frysa ihjäl eftersom att babianen bet mig i handen och fick med sig vantarna. Jävla babianer alltså! Men nu är jag över det i alla fall så jag kan äntligen ta tag i min dag, som jag börjat med frukost, lite fet musik och sånt. Jag tänker fortsätta den med att hoppa i duschen och göra mig fräsch, ikväll ska jag nämligen tjuvstarta studentveckan med klassfest och då måste man vara fin, right?

Charmig bild på min huggtand och min frukost, mums!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0