Klappat kossor och kakat majonas

Har hunnit med hur mycket som helst idag och har haft en superfin dag. Gick som sagt ut tidigare och da gick vi forbi en liten djurpark typ dar smabarn, och vi, kunde klappa djur. Getterna dar gjorde ett skitroligt late som jag var tvungen att filma, lovar en massa videoklipp nar jag kommer till Sverige. Vi sag aven en pafagel, en asna ocksa klappade jag en kossa. Jag fastnade for kogrejen och bestamde mig ocksa for att rida pa en stenko pa torget har. Ocksa at vi pommes, pommes har i Holland ar helt annat an i Sverige, man kakar liksom pommes med tillbehor istallet for tvartom. Ocksa dranker de allt i sas, sas i alla sorter och majonas. Pommes med majonas visade sig vara himmelskt!

Resten av dagen har vi solat pa bakgarden, sniffat pa haschplantor som luktar typ godis? Ocksa har vi tagit en mysig promenad i kvallsolen och atit en underbar middag pa torget. Bilder fran middagen och promenaden kan jag tyvarr inte bjuda pa, datorn vill inte samarbeta med min kompaktkamera. Men lite andra bilder kan ni fa se :)







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0