Gonna smile and not get worried

Planerade en kväll hemma med föräldrarna igår, men som vanligt så lockade annat efter några glas vin. Hade väldans med tur och fick skjuts in till stan där jag gick på Olivers en sväng, men det funkade inte riktigt för mig just då. Men så hörde en fin snubbe av sig från en annan krog och jag bestämde mig för att hänga med honom och några andra goa istället. Några öl, massa trevligt folk, sådär gott och blandat och en efterfest på det. Också promenerade jag och D hem i morgonsolen strax före sex och jag kände för första gången att sommaren faktiskt kan komma i år igen. 

Nu mår jag sådär, när sådär är ett snällt ord och jag har en projektrapport som måste vara klar idag. Man bara måste älska att vara arton.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0